Ris och ros

Jag tycker det är viktigt att kunna ge ros och inte bara ris. Häromdagen sågade jag Tele2's kundtjänst. Det tar jag givetvis inte tillbaka eftersom det tyvärr är den sanning som jag upplevt. Idag fick jag däremot en respons på mitt blogginlägg från Tele2 själva:

Hej Ensvenskaioklahoma,

Till att börja med vill vi beklaga att mobilabonnemanget blev avstängt helt fel datum för dig. Det är ytterst tråkigt att läsa att du ifrågasätter kundservicens kompetens och att det blivit fel ett flertal gånger för dig. Vi vill givetvis kunna lokalisera vad som orsakar dessa fel så vi kan åtgärda det. Du får därför gärna mejla mig med mobilnumret det gäller samt om det är något annat vi kan hjälpa dig med.


/Undertecknat med för- och efternamn samt dennes e-mail hos Tele2

Att ge sig ut på webben för att leta omdömen och bemöta min kritik tycker jag är snyggt gjort. Det är så man blir bättre och jag älskar företag som strävar mot förbättring. Ros till Tele2 på den punkten alltså!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukt imponerande måste jag säga!

2011-08-12 @ 13:15:35
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0