Flyttstädning

Nu var jag tvungen att vila ryggen efter flera timmars städning av lägenheten. Inte vilken städning som helst utan flyttstädning. Ju finare det är desto lägre är risken att bli debiterad eller att inte få tillbaka sin deposit.

Imorgon vid 12 kommer Petra och hämtar mina väskor så då ska det vara färdigpackat. När ska jag hinna plugga?

Nu borde Fredrik vara i Kanada. Det höll på att strula till sig ordentligt eftersom tullpersonalen inte tog hans I-94-dokument. Om de inte tar det så tyder det på att han aldrig lämnat USA. Han ringde mig och fick sen springa tillbaka till tullen och förklara att han inte kommer tillbaka som student något mer så de måste ta hans I-94. Bra att Annika alltid har koll på läget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0